Mimmis Hus
Skönbergagatan 10
614 30 Söderköping

Telefon: 0121-10470

Till onlinebokningen!

 

 

 

Policy vid bokningar och reklamationer på MIMMIS HUS, Hår & Skönhet
BOKNING:
Tack!
För att du värnar om vår arbetstid samt tar hänsyn till andra kunder genom att avboka senast 24 timmar före avtalad behandlingstid.
När du bokar en tid hos oss är den reserverad just för dig, ingen annan kan utnyttja tiden innan du avbokat den.
Därför vill vi att du avbokar senast 24 tim innan så att någon annan har möjlighet att utnyttja tiden. 
Senare avbokning debiteras med 50% av behandlingsvärdet. Vid uteblivet besök debiteras 100% av behandlingsvärdet.
Vid bokning via bokadirekt.se skickas en bokningsbekräftelse till dig via mail och ett sms kommer även att skickas ut ca 24 timmar innan din bokade tid.
Bokningar tas ENDAST emot via telefon eller via bokadirekt.se
Bokningar och avbokningar kan INTE göras via sms, mail eller facebook.
REKLAMATION AV TJÄNST:
Om du anser att vi utfört en behandling fel eller att du inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss Senast en vecka efter behandlingen via telefon 0121-10470. Vi svarar ALDRIG på reklamationsfrågor via mail, sms, facebook eller Instagram.
Vi vill även att du kommer in till oss så vi får oss en tydlig bild på vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förbereda oss på hur vi ska åtgärda felet på bästa möjliga sätt och ev göra en ombehandling.
Om du ska ha rätt till reklamationsbehandling hos oss, ska du efter behandlingen ha skött ditt hår, enligt frisörens rekommendation.
ÅNGERRÄTT, BYTE & REKLAMATION AV PRODUKTER:
30 dagars ångerrätt, byte och reklamation gäller när du köpt din produkt hos oss.
Ta med ditt kvitto.
För att du ska få ångra ditt köp måste produkt och förpackning återlämnas i oförändrat skick. Eventuell plombering eller sigill får ej vara brutet.